Torsdag: homestyling&pampering

Inhandlade lite prylar på Indiska och fixade med i hallen, en ny spegel så jag kan styla håret vettigare, en brevkorg så posten inte hamnar på köksbordet och så en hylla för o få lite fint!

Fick mitt paket från bellme.se också, så ikväll blir det pampering! Har köpt Make Up Store's Mud Mask, Peeling Mask och Moisturizing Mask, de sålde dem för halva priset så var ju tvungen att slå till! Jättebra att ha stora tuber med ansiktsmasker, räcker mycker längre och nu betala jag 99kr för varje tub som räcker i några månader. Jämfört när man köper en sån liten engångspåse för typ 20-25. Plus att MUS-prylarna är kickass!

Storhandlade på H&M också, fick en sån 20% på all komsmetik, så jag ladda upp med lite deo, mascara, mineralfoundation, rakgel, ja ni vet sånt nödvändigt ont! Hittade även en träningsmidjeväska som ligger platt mot kroppen men rymmer typ mp3, lite cash och kanske nycklar. Jättebra när man är ute med Zion att slippa ha en väska med sig, är ju så jobbigt att springa runt med nycklar som skramlar i fickorna o sådär. Blir ju jättebra till cykelsemestern också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback