Stuck

Baah.

Har varit livrädd för vågen i några dar nu. Men idag tog jag mod till mig, jag tycker ändå att jag skött mig hyffsat de senaste dagarna, fortfarande 66.0. Fan. Nu har jag två veckor på mig. Blir helt matt i kroppen bara jag tänker på det. Jag är inte bra under press, det vet jag. Men men. Har ingen öppning på jobbet nästa vecka så ska försöka sparka mig själv ur sängen o köra en halvmil på cykeln varje morgon. Om inte annat även på kvällen. Har dragit ner mitt matintag massor, jag går ju inte hungrig men jag äter små portioner och enda carbsen är ju i mina frukostknäcken. O de fibrerna behövs ju för att hålla magen igång. Men jag får väl skippa dem o köra äggfrukost i 2 veckor nu, och sluta komma med ursäkter.

Men idag har jag en jättebra ursäkt! Maria fyller år och har gjort smörgåstårta! o kladdkaka!
Shit vad jag lär få cykla imorn...

Även om jag går ner till 64 som jag vill till Berlin så kommer jag säkert gå upp dem där, fan tyskarna gillar ju sötsaker. Men vi kör hotell utan frukost så då får vi iaf ingen buffé av munkar och annat snask till frukost! Skulle kosta typ 700 extra för 3 dagars frukost, kändes som vi kunde lägga de pengarna på shopping istället:D

Hur som haver, blir nog en Paus-sallad till lunch idag, pallar inte att gå hem o äta lunch om det ska vara snöstorm ute. Sen är det ju faktiskt fredag, då får man lyxa till det lite!

Nu jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback