Soft as a babyass

La mig i badet igår och gjorde peelingmasken, sen blev det mudmasken i 20 minuter och till sist sov jag med moisturizern, mitt ansikte känns helt himmelskt kan jag lova!

Blev en hårinpackning nu med min älskade Tigi Dumb Blonde också, proppa håret fullt av protein o skit. Bra där alltså! SKa sminka mig med lite mineralfoundation sen som jag så fjantigt inhandlade igår. Det ska ju va så förbannat bra så det är upp till bevis nu då! Okej jag köpte Maybelines men jag kände inte för att lägga en halv miljard på finsmink när jag knappt använder foundation o sånt längre.

 

Shit börjar få en blåsa på överläppen, jävla solarie, får alltid sånt i solen o sådär så det är säkert från solariet igår:/ Men det får man ta, min hud är jättebra, finnarna på ryggen har lagt sig, mina naglar är jättehårda o vita i tipsen, mitt hår är mjukt och fräscht. Man kan ju inte få allt!

Ska ta o skölja ur håret och dra ner i tvättstugan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback