Saturday: mmrrrhh

Blä vad trött jag är idag. Eller mest stel liksom. Har drömt massa konstiga drömmar inatt, var på nån jeepsafari-race. Jag och Carro skulle tävla ihop men så bråkade vi precis innan avfärden så jag satte mig i en annan jeep med typ världens jobbigaste blondin som satt o klaga på att vägen var så ojämn och att det var obekvämt att sitta på jeepflaket. Men det var 2 söta killar med i laget och det var ju bra, tills de sa att vi skulle äta larver o maskar så vi kunde spara vår mat och psycha det andra laget med, wtf? Då blev jag grinig, inte fan tänker jag äta maskar, men så helt plötsligt mådde jag illa och öppnade munnen, ut vällde massa larver o skit. Fick värsta paniken och spottade massor men det kom bara ut mer o mer. Fy fan så äckligt var det! Sen helt plötsligt var vi på nån trekking och då kom Anna-Karin spatserande och pratade om nån fisk hon hade lagat mat på, och helt plötsligt låg en 2 meter lång fisk på backen där vi gick o AK ba: ja men en sån där var det jag lagade! Men det är så jobbigt att rensa när de är så stora! Fick ju lägga den på köksbordet!

Jag kanske går på några droger som jag inte känner till? Det kanske är nån som spetsat mjölken?

Nehepp, ska till jobbet nu fan. Servicesmile: On.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback