Lördag: pains

Usch jag har lite ont i magen faktiskt... kan det ha nåt med de 18 portionerna onyttigheter jag hällde i mig igår?

Jaja, nothing stops me, jag jobbar i ur o skur! Laddar med kaffe o knäcke för ovanlighetens skull!
Känns som att vi kommer ha väääldans mycket att göra. Jag tror vi hade lika mycket kunder igår som vi hade onsdag och torsdag sammanslaget, helt stört. Det var bara att dundra på, in och ut med pengarna. Stundom var det bara min kassa som rulla, alla skulle öppna konton så jag fick sköta transaktionerna. Jävlar vad det gick undan, jag behövde ju inte ens tänka innan kvittot var utslaget. Framåt kvällen var jag helt slut, satt i huvudkassan och stirra på skärmen och visste inte vad jag hette. Men sista timmen var det typ 4 kunder så så då fick jag varva ner lite. 

Ja ni darlings, lite smink och ett diadem som för bort uppmärksamheten från mitt otvättade hår så är jag fit for fight!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback