Laddar upp!

Precis lusläst en Berlin-guide från tidningen VAGABOND. Som för övrigt är en väldigt bra resetidning! Jag vill veta allt! Vart man ska shoppa, vilka monument man ska se, vilka klubbar som är coolast. Måste börja planera min resväska! Ett par jeans, nån top, minst 2 klänningar är vad jag tänkte begränsa mig till. Desto midre jag tar med mig - desto mer kan jag köpa hem! Men för att vara på den säkra sidan måste man ha lite tuffa outfits redo!

Beroende på väderlek blir det kavaj/bikerjacka/treanchcoat/ullkappa som ytterplagg. En liten svart klänning typ den axelbandslösa eller den jag köpte i julas. Kanske ska ta en kjol istället för den andra klänningen? Vitt linne, stickad vit tröja, humhumhum, vad ska man mer ha? Skor blir nog ett par klackar (men vilka välja?) och kanske ett par slitna gympadojor så man orkar gå på stan! Måste köpa en miniplattång, min tar ju sån stor plats! Kanske ett par schyssta sulor att lägga i skorna så att fötterna inte dör som de gjorde i Rom!

Jappjapp. Fy fan vad kul detta ska bli! Frågan är hur mycket pengar man vågar ha med sig, fucking omöjligt att betala med kort på sina ställen, och man vill ju kunna unna sig, jag tänker på 5000, men det låter ju helt stört mycket för 3 nätter. Men vafan...


HÄR är guiden till Berlin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback