Julstök

 

Fan vad tillvänt det ska bli av julen, vi har glitter överallt och på kistan ligger fortfarande massa julgranskulor kvar. Tillomed den där jävla renen, okej den är jättefin, står kvar på tv-bänken. Sen blev det ju ett för jävla stort tomrum i vardagsrummet efter granen. Förut hade vi kattställningen där, men den förstör estetiken i rummet(precis som om inte allt annat skräp gör det) så vi tänkte skippa att ställa tillbaka den. Men då gjorde jag som ni ser på bilden ovan. Men jag vet inte alltså. Ser lite fjantigt ut. Jag vill ha Wilhemina Slaters Vitrinskåp, ni vet det man se i bakgrunden i hennes kontor. Ooouh om man hade det! DÅ hade alla bekymmer varit som bortblåsta! Kunde ju ha alla mina skor däri!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback