I go girl

Eller nåt i den stilen.

Tog mig ur sängen skapligt imorse, körde en halvmil på motionscykeln, gjorde typ 100 situps och lite andra övningar, armar bål o sådär. Känns bra!

Avnjuter lite kaffe och knäcke nu, börjar jobba om 50min. Är lite trött i skallen, hoppas det går bra idag, igår kallade jag euro för turkiska lire, EUR - TRY, typ samma. Sen pratade jag om Malaysien med en kund, då skrattde Johanna åt mig. Jaja Malaysia Malaysien, samesame. Huvudsaken är att kassan stämmer i slutet av dagen och det gjorde den, piuh.

Ja ni, en lång dag idag, en lite kortare imorgon, efterföljt av lite kalas hos Maria som blir 23, hoppas att hennes paket som jag beställt kommer idag. Hitta en jättefin sak på the interwebz till henne, så fan om det inte hinner komma i tid! Sen är det helg, blir lite middag hos oss om nån behagar att dyka upp, Frida är på iaf, i värsta fall blir det vi och lite rödvin, helt okej det med!

Baah, löning om en vecka också, shit vad duktig jag varit den här månaden, knappt spenderat något alls! Tänkte att jag får 500 att klara mig på tills på torsdag om jag absolut måste ha något, förutom mat. Men jag ska fan inte ha något! I'm gonna be strong! Om 2 veckor drar vi till Berlin G'dammit! Jag måste undvika att gå upp på stan och luras in i shoppingens klor. Jag var smart som handlade Marias present på Internet för då impulshandlar man inte på samma sätt. Skitbra!

Jaja, inte mer tid för sånt här nu, plikten kallar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback