Hello my name is Evelina:

And I'm a Shopoholic.


Nej! Jag har lovat mig själv! Men alltså, man hittar ju ursäkter till shoppandet, som nu, vi ska ju liksom till Berlin - om ni skulle ha missat det - det är ju värsta fashionstaden, då kan jag ju inte gå i sunkiga gympadojor. Jag måste köpa ett par nya. Jag kommer ju antingen få skämmas eller ha ont i fötterna. Och inget av det är ju okej, alltså måste jag fixa något. Baah.


De här är de jag tittat på, men då måste jag ha nån bra sula i för de är helt platta undertill.
199 på skopunkten. Jag är kär! Blommor is the shizzel i vår känner jag!



Blir nog mina stövletter som följer med som finskor, är nog inte helt okej att gå i sandalklackar eller vad man ska kalla dem. Det behöver ju vara nåt som skyddar lite mot kyla. Ska nog slutet av månaden innan jag köper skorna iaf, så jag vet om det måste vara skinn eller om det går bra med tygskor. Inge kul med tyg om det är blött o jävligt! Iof hade de ett par Burberry-gummistövlar på Fideli, de kanske vore nåt!

Ååh kan det bli Mars snart eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback