Helgbestyr!

Inte haft tid att sitta här o tjocka mig. Så nu får jag väl göra en avrapportering!

Maria fyllde ju år i fredags, så drog dit efter jobbet, käkade smörgåstårta och kladdkaka till en förbannelse, med massa grädde! Pratade om när vi var små och alla dumheter jag lurade i Maria och hon i sin tur lurade i Denise! Haha, fy fan vilka jävlar vi var. Värsta dreamteam faktiskt.

Blev rätt sent, Gustav och Martin fastna framför hockeyn så vi flickor beklagade oss över dem i köket och varnade Denise för att flytta ihop med skitgrisar haha.

Maria fick ett fint silverhalsband som var handgjort på bali i present av mig, hon blev jätteglad, hoppas jag.

Pulsade hem runt midnatt och hann nött o jämt innanför dörren innan vi frös ihjäl!

Igår blev det mysfrukost i soffan med ett avsnitt Lost, sen fick jag panik på att sitta still så jag gjorde typ en miljard situps och körde ett danspass på en timme i vardagsrummet. Satt en stund på motionscykeln också men höll typ på att svimma av utmattning, konditionen inte på topp fan. Framåt sena eftermiddan såg vi Avatar, så pluttinuttit! Käkade lite ostbricka och hade det mysigt. Vet inte vad som hände med tiden men nån timme senare såg vi Law Abiding Citizen, fy fan vad bra! Lite förutsägbar men ändå härligt ryslig. Ingen filmkväll är komplett utan dip så det blev morotsstavar och chips till två sorters dip, fy fan vad feta vi är.

Vaknade vid kvart över 5 imorse av att grannarna fortfarande hade fest och helt plötsligt bestämde sig för att det var en bra idé att dra på stereon på max. Försökte somna om men sovrummet vibrerade typ så Gustav ringde störningsjouren, 1½ timme senare stängdes musiken av... Fy fan, har god lust att gå ner och tömma kattlådan i deras brevlåda.

Idag har vi varit jätteduktiga, tvättat, storstädat, vädrat och nu har jag precis tagit en paus i garderobsrensningen! Ska ju shoppa som ett as i Berlin så måste ju skapa lite nytt utrymme!

Jani, ska fixa lite fika nu tror jag. Det är ju trots allt söndag! Sen är det back to the closet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback