Hairy Buisness

Fick för mig häromdan att göra ljusbruna slingor och få lite Olivia Palermo färg, men alltså jag är ju muppig vad gäller mitt hår. Kommer ju tjuta. Jag vet, jag är världens tönt. När jag berätta för Maria om mina planer sa hon: Nej Evelina, du kommer bara tjuta, bueehbueeh!

Men jag vill göra nåt, känns som om jag gör ljusbruna slingor så är det lätt att göra blonda slingor sen igen och ljusa upp det. Mitt hår är ju så förbannat tråkigt nu. Lite halvlångt, typ 5cm utväxt, tråkigt! Åh vad jag saknar mitt gamla långa hår! Har fått rätt bra kvalité på håret nu iaf, tvättar med Tigi Dumb Blond Schampo, ibland med silverschampo, har använt slut på mitt Elvital för långt hår och använder Syoss Repair balsam, sover en gång i veckan med Dumb Blond inpackningen som är proppad med Keratin. Tror att jag fick massa finnar på ryggen av tabletterna jag käka för håret, fick världens bölder som gjorde svinont, men nu när tabletterna är slut har de börjat lägga sig igen. SÅ vet inte om jag vågar köpa nya sånna. Äter ju ändå masa mejeriprodukter som ska vara bra för håret. Borstar håret med en utredningsborste med svinborst. Bra skit!

Idag har jag lite otvättat hår i en knut mitt på huvet, inspiration Teskedsgumman! Känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback