Give me energy

Usch jag och Gosia hade vårt sedvanliga heart-to-heart när vi var ensamma igårkväll på jobbet, av nån anledning pratade vi brittisk engelska när vi gjorde det men det är för att vi är så jävla coola alltså.

Jag viiill så gärna få kroppen trimmad, dags för magrutor och definierade armar, men vafan jag äter ju semlor o skit hela tiden. Värsta matmissbrukaren är jag. Jag orkar inte engagera mig, och då blir jag ledsen för allt som är viktigt för mig nu är att få kroppen i topptrim men jag förstör ju bara för mig själv.

Igår gick jag upp tidigt för att sitta en stund på motionscyklen o sådär, men inte fan gjorde jag det. Till kvällen kom Anton över o vi käka lite wok och gjorde semlor på det, sen var det deg framför datorn och sen sovdags. Blä.
Jag måste fan röra på mig, känner hur kroppen segnar ihop till fucking Quasimodo.

Förhoppningsvis släpper snön och kylan taget snart så jag och Rickard kan gå ut o promenera. Ska tjata på Gosia att hon skaffar Svettis-kort också, så kan vi hetsa varandra. Maria och jag prata lite om att simma för länge sen, kanske skulle ta o göra det nån gång ibland, bor ju inte långt ifrån badhuset.

Usch jag kommer på mig själv med att sitta o tänka: ja men bara det blir vår så kommer jag ju vara ute o röra på mig! Ja men vafan jag kommer ju hinna bli lönnfet tills dess, måste ju ta tag i saker o ting nu, vågen har redan tickat upp på 66.0, jag skulle ju gå ner till 64 ju vafan!

Nån som har ett Wii de vill ge mig? Så kan jag köra Wii-fit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback