Fly landet

Seriöst, jag är så trött på detta! Vill till värmen och solen, leva livet! Men får nöja mig med weekenden i Berlin, sen blir det cykelsemster i sommar, baah just nu vill jag bara skita i allt det och lägga alla sparpengar på ett par flipflops, pilotbrillor och en flygstol till thailand utan hemresa. Har knappt kunnat tänka på nåt annat idag, det enda som jag känner är jobbigt är lägenheten, vill ju inte behöva säga upp den och leta ny när man kommer hem, men samtidigt kan vi ju inte ha kvar den o pröjsa nästan 6000 i månaden i 6-12 månader. Jobbigt när man kommer hem o måste leta bostad det första man gör, kan ju gärna inte flytta in hos mamma. Plus att jag gillar ju våran lägenhet, jag vill inte att nån ska ta den, den ska finnas kvar när vi kommer hem! Bästa är ju att hyra ut den i andra hand, men det vågar man ju inte till nån man inte känner. Och alla jag känner har ju nånstans att bo!

Men ändå... Jag vill bort! Leva som en vagabond!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback