Dagens I-lands problem

Fan vad det är jobbigt när man står i duschen och har beslutsångest vilket schampo man ska använda, man måste ju göra en bra jämförelsekalkyl - vad har jag använt de senaste gångerna, vad vill jag ha för resultat, vad måste jag tänka på. Slutade med att jag tog Head&Shoulders 2in1, håret blir lite torrare av det än Tigi, imorn jobbar jag öppning så skönt om håret inte behövs tvättas då på morgonen. Hade i lite Tigi-inpackning i hårtopparna. Kommer bli så bra så! Tror jag ska slå på stort och ha i lite blowdry-lotion och styla håret ordentligt, har bara blåst det torrt eller haft rufsig knut hela veckan. Behöver snygga till mig lite!

Jani, nu blir det litervis med kaffe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback