Beach 2010

Iiih! Känns bra! Har världens träningsvärk i magen! Shit vad jag döda mina muskler igår!

Kom på lite nya övningar på bollen som jag tror var rätt bra, stod som i planka med raka armar och händerna under axlarna, smalbenen vilandes på bollen. Bara att hålla balansen där tränar ju både mage o rygg, men sen börjagde jag lyfta kroppen upp o ner så att jag studsade liksom. Haha jag är bäst på att förklara. Hur som helst brände det som fan i magen, fick jobba massor med ryggen för att hålla emot och balansera ännu mer. Skitbra!

Hängde lite i stången i dörröppningen och tränade sidomusklerna, det är jättebra träning, man hänger och vrider upp kroppen så att bara sidomusklerna arbetar. Annars kan det vara svårt att få tag i dem ordentligt.

Är så jävla pepp nu! Skrev lite med Lollo och Vickan på FB igår, ska nog dra med dem på Friskis, Lollo bor där och Vickan brukar träna men har varit sjuk ett tag nu så hon vill komma igång. Använda upp mitt 10-kort och känna av lite. Om jag kommer igång kanske jag skaffar kort där. Annars funderar jag på att simma. Finns ju gym och grupper på badhuset, lite dyrare än friskis men de har ju simmöjligheter också!

Ååh längtar till vår och torr mark så man kan dra ut o cykla! Dra fram o tillbaka till Gustavs mamma, totto 16 mil. Perfa att dra en helg, ha med lite fika och nåt bra att lyssna på. Åker dit tidigt lördag och åker hem framåt söndag eftermiddag. Gjorde det på midsommar sist, jätteskönt, inte en kotte på vägarna, kom fram lagom tills regnet började, gjorde lite kvällsmat och mös i soffan, hans mor var på fest så hade hela huset för oss själva. Mitt ute i skogen, myspys!

Woho!

Jaja, måste väl fixa mig lite snygg till jobbet nu! De skiter fullständigt i om jag har magrutor eller inte, baah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback