Upp o jobba

Blev en skön kväll på soffan igår, snackade lite skit med brorsan, käka mumsig mat, drack julmust, såg både Hollywoodfruar och NewYorkfruar. Fy fan vad jag HATAR Gunilla! Stackars hennes barn! Hon kommer ju ha kronisk prestationsångest och men för livet! NY är ju inte alls lika bra, personligheterna är ju som toarullar från Ö&B.

Nej jag ska bli nån mogul i NY och sen ska ni få se på fan:P

Sen gymmet Isabel gick till, fy fan så vill jag träna, inte nåt fint o polerat där man måste vara perfekt sminkad och ha skitsnygga kläder för att våga gå in. Lite som klätterhallen, där är det laidback, måste hitta dit snart igen, har säkert glömt hur man gör:D

Idag står jobb på agendan, fram till klockan tre, kanske skulle ta en runda på stan och inhandla lite fler julklappar. Mitt plastbarn Leo behöver faktiskt få lite till! Måste jobba hårt så att han vet vem han ska älska mest! Kanske om man orkar att man drar en sväng i Vrinnevi, men vi får la se, har en man som ramla in onykter runt tvåtiden o skrämde skiten ur mig inatt. Fy fan.
Ligger o sover o susar, när jag plötsligt får något tungt på bröstet, jag drömmer att jag faller bakåt och att nån pressar ner mig för att dränka mig vaknar i panik och inser att det är tjocka Lupin som försöker klättra upp o lägga sig o sova på mitt bröst/hals. Vänder mig om om stöter imot en död människa! Gaaah, och jag är ensam hemma, det ligger ett lik här! Eller vänta.... det är ju Gustav, när kom han hem? Han skulle ju ringa ju? Mån åh.
Ungefär här vaknade jag på riktigt och blir medveten om vart jag är och vem jag är. Läskigt sånt där.

Gustav blev skitglad att jag vakna och skulle fyllegosa med mig, ööh nejtack jag ska sova.

Nej nu måste jag ju dra på mig lite smink faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback