Tisdag

Efter diverse äventyr igår, Zion grävde fram två våfflor i en snödriva, utebliven leverans till jobbet, snökaos, slirade med bilen, storhandlade.... så är det nu tisdag. Jahaja.

Hoppashoppashoppas att Gustavs paket kommer! Vill ha dem hemma i säkert förvar så jag vet att jag har dem på julafton! Menmen, man kan ju gissa på att postgången är lite sisodär...

Hittade en ascool julklapp till Gustavs mor igår, och eftersom jag vet att hon inte läser min blogg(ni vet det där med datorer) så kan jag ju avslöja vad det är... så Katarina om du mot förmodan läser detta så blunda en stund!
*Trumvirvel* En VÄDERSTATION! Haha, hitta bästa på Drömgården igår, en plåtplatta med ett snöre. Sen står det typ: Snöre vitt - Snö, Snöre fladdrar - Blåsigt, Snöre osynligt - Dimma.

Haha, bäst!

Min mor kan ju desvärre få för sig att läsa min blogg ibland så jag kan inte lägga ut hennes 60-års present än. Men de flesta vet ju ändå, får lägga ut sen när hon fått den!

Nu blir det lite sminkning och morgonpromenad med Zion. Sen är det bara jobbajobbajobba. In i kaklet bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback