Ovanligt

Blev ändrade planer, stackars Karin är fortfarande helt sjukt magsjuk så jag fick gå och öppna på jobbet, o nu är jag tillbaka hemma för att kunna ta hennes stängpass ikväll. Jag jobbar jämt. Ska ta och bege mig mot stan inna 10 så jag hinner med en timmes expresshopping innan jobbet. Måste ju se om man kan göra några mellandagsfynd!

Gick en minisväng på stan igår, var tvungen att ha ett limstift till mammas present, hann även plocka upp en skitsnygg jeansskjorta från frk. på Åhlens för bara 149kr, man tackar! Ble lite hetsad a vall rea men hann ju inte kolla, hade fullt schema! Förhoppningsvis är det även lite lugnare när man går nu precis vid öppning också, så kanske kan göra något fynd!

Igår då, ja vi hade lite mini-jul härhemma, lagade kräftsopppa till förrätt, ungsbakad lax med ädelost till huvudrätt och mamma hade nån tårta med choklad och exotiska frukter med sig. Drack rosébubbel i form av min favorit Törley, lite sherry, sen till tårtan blev det kaffe med likör, mums! Lurade både mamma och bröderna till att spela Kinect, ja vi fick ju ett Xbox i julklapp så vi var på Mediamarkt och armbågades på juldagen och fick hem ett Kinect för 1032kr, kostar runt 1400-1500 på de flesta andra ställen:D Helt stört roligt, så nu måste vi köpa massa spel, jag lovar att jag ska ha både dans och träningsspel! Wiiie!
Fick lite klappar också, en fårfäll som jag velat ha jättelänge, men vet inte vart jag ska ha den, flyttar runt den lite här o var, den passar ju överallt! Känner mig som Maria Montazami och hennes tofsar... Men titta va snyggt, eller hur? Titta här kan man ha ett fårskinn, titta va snyggt, eller hur?
Fick även ett svart och rosa bilklädselöverdrag och matchande rattmuff, helt okej om det inte vore för att det var blommor på. Shit jag har ju en tuff bil. Funkar inte. Menmen ska se om jag kan få kvittot och köpa något vi behöver istället... inte så jättepraktiskt med svart plyschklädsel när man har en vitbeige hund i bilen...


På tal om julklappar, fick mig ett par guldiga Converse, haha jag kommer vara fetast på stan i mina tuffa Converse i vår. Har en hel hylla nu, ska sätta upp en ny hylla i hallen så vi får undan lite skor. Det är skor överallt.

Sen fick jag ett litet ängelliknande  hängsmycke såm jag måste köpa nån kjedja till, shit vilket konstigt ord, stavas det så? Nej kedja heter det ju! Mupp. Aqua Di Gioia som jag tjatat om fick jag av min älskling, han fick D&G 01 av mig, ni vet den där serien med supermodeller, halleluljah så god! Anton fick en Burberry Sport av oss, parfym är bäst! Sen fick jag ett silversmyckeset av Gustav men jag gilla det inte riktigt för det var stora svarta stenar i så jag tyckte det var lite för skrikigt, men han lova att vi skulle gå på stan så jag fick prova ut något jag vill ha, är lite sugen på ett guldarmband. Han är för fin!

Fick som sagt Xbox av Anton, med Guitar Hero, Lips och lite andra spel, sen har vi fått låna massa spel av honom som han redan kört igenom, skitkul! Men Kinect är bäst! Man blir helt slut av att köra några omgångar haha:D

Ska se om jag kan fota något ocj lägga upp, jag är så lat. Det är ju alltid roligast med bilder i bloggar. Vem fan läser så här långt ändå. Muppar.

Nej lite mer kaffe på det här så ska jag dra mig mot stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback