Hoppsan

Nej fan inte haft tid att sitta här o feta mig, full rulle hela helgen med fest två dar i rad, magvärk, bilskottning, filmmys, matfrosseri... va ska man säga?

Nu har jag bråttom o ska till jobbet om 45 min, men men blir väl expressminkning om jag känner mig rätt:D

Här är lite bilder från helgen som gick!



Gustavs kollegor hade förkväll på fredagen här ser vi min bästa kompis för kvällen, woho - en tvättäkta transa fast ur trans eller vad man ska säga!:D


Några av flickorna från mitt jobb


Gosia, my partner in crime


Evelina posar vid granen med alla paket:D


TEQUILA!


Söndagen till ära möblerade vi om och satte in tv'n i sovrummet och unnade oss massa mums, fylld portabella räkor, pilgrimsmusslor och sen massa smörtekta grönsaker med parmesan. Mumma!

Kommentarer
Postat av: anne

vilken fin gran:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback