Desperate Housewife

Gubben är ute på mut-middag. Det är så när man är chef, då kommer bemanningsföretagen och fjäskar. Ett bolag hade dock bara skickat anteckningsblock. Hur b är inte det? Ikväll blir det middag, vi får väl se om han blir bjuden på sprit också - då ligger de ju verkligen i täten!

En annan, ja jag har varit ute med Zion och hoppat i snön, diskat, plockat ihop lite tvätt, jaja. Schyrrburre.

Ska nog ta o laga lite mat, tänkte mig nåt tacoinspirerat men med massa grönsaker och superstarkt! Gärna massa vitlök också, mohaha, så kan jag ligga o småfjärta på soffan för mig själv hela kvällen, titta på Hollywoodfruar o ha det bra:D  YES vilken plan!


Bjuder på en fjortispose uppdagad av 3 tequilashots!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback