Dag två - invägning

Har ju glömt att väga mig så gjorde det när jag gick upp, 67.4 typ, så gissar att jag låg över 68 i måndags. Vi säger det för att få en jämn siffra. Nu ska vi ner på 64. Typ 1kg i veckan, det ska väl funka? Sitter med min chokladproteinshake och mumsar nu, fan tror den börjar bli gammal, smakar inte lika mycket choklad som den gjorde när jag köpte den... jaja, bara o svälja o se glad ut!

Gustav hade ont i magen igårkväll och imorse var det värre så han ringde sjukvårdsupplysningen som tyckte att han skulle åka till sjukhuset, jaja bara o dra på sig kläderna och gå till bilen. Som är stendöd! Wtf? allt var avstängt men batteriet har typ laddat ur eller nåt... gaaah! Fick snällt gå hem igen och hinna bli förkyld 3 gånger om i vintervädret. G fick ta bussen och jag tog ett bad.

Hoppas att han inte blir fast däruppe allt för länge, inge kul alltså. hade ju följt med om jag inte var tvungen att jobba.

Är sjukt sugen på ägg och ost, men det sägs ju att de första tre dagarna är värst så det är väl bara att bita ihop, jobbar ju långdag idag så kan ju inte vara hemma och fuska, det är ju bra iaf, bara sitta på jobbet och mata kunder, inte tänka på mat!

Ska ta o fixa mig lite nu, sen dra på mig sjukt mycket kläder så att jag och Zion kan ta en härlig morgonpromenad i snön!


Tänk så gott det vore! Men om en vecka så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback