Allåelläää!

Äntligen fredag!

Är hur trött som helst, sovit jättekonstigt inatt, aknade av att jag låg med huvudet helt snett, typ så jag såg ut som ett L känns i nacken nu kan jag lova!

Storstädade igår, upptäckte att kattställningen hade blivit bo för massa äckliga malar så den for ut snabbare än kvickt. Fan nu måste vi köpa en ny. Och de är fan inte billiga! Har funderat på att kolla hos Gustavs mamma om det finns nåt gammalt träd vi kan ta och fixa till och ha i vardagsrummet, lite coolt sådär plus att katterna kan klösa klorna på det bäst de ill... nu har de ingenstans att klösa så jag oroar mig lite för soffan:/ Ska man ha innekatt måste man ha nåt som stimulerar dem utekatter klättrar ju och vässar klorna i träd så då vore det ju klockrent att ha ett träd inne! Alltså utan löv o så, en typ kalkmålar man det, skittufft!

Har dragit ett varv med dammsugaren nu på morgonen, fan det är ju riktigt rent och fint härhemma nu!

Ska trycka i mig lite frukost, ut o kissa med Zion sen är det bara att jobba som vanligt. Jag och chefen skulle ha lite möte idag om jag inte missminner mig... hon säger ju så mycket så man måste ju filtrera bort lite information. Har lovat att lära henne vårt banksystem också, det ska bli intressant att se hur det går!

Gäster ikväll, men de drar vid 19 så då får jag väl sitta på soffan och dricka vin med djuren. Helt ok, har ju lite Gossip Girl att se!

Nej nu måste det bli lite fart på fläsket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback