Sorry folks, I'm busy

Shit fullt upp här! Kollat spritköket, börjat packa, monterat stänkskärmar, monterat min snygga pakethållare jag hitta på Tradera bara för att inse att den är för liten för min cykel, fick sno delar från min gamla och leka värsta Dr. Frankenstein!

Syrran med sina trollungar har varit här idag, Luvig tyckte att det var kul med loftgång och Lisa rullade mest runt på golvet, fan va gött att vara bebis och inte ha några bekymmer i världen!

Imorgon blir det en sväng på stan, bort till jobbet o hämta lite pengar, låna skrivaren och sen boka biljetterna hem. Shit alltså. Morsan skulle komma över en sväng också, så ska väl hinna med att fika lite!

Har fruktansvärd nervösmage, springer på toaletten hela tiden, stressäter, får lite ångest. Iih! Förut när vi satt och pillade med spritköket fick jag värsta minnena från Italien, hur vi laga flottiga varma mackor och drack vin på en strand, sen fick jag en bild i huvudet av oss, sittandes mitt ute i Rumänska obygden i mörkret med regnet nerösandes, i ett uppgivet försök att laga lite mat. Usch, jag har verkligen ångestladdat för den här resan. Tur att vi sover på hotell och camping första tiden iaf, men ner åt rumäninen var det glesare med sånt... jippie. räknade på att vi är ute i obygden genom ett bergspass i runt 4 dar... kul!

Straxt kommer Meria och Martin över på lite oustkroukar och True Blood, om jag bara får tag i det förbannade avsnittet! Gaah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback