Nattens outfit

Körde nån punkprinsessabakelseskapelse haha!

Hade min svarta paljettkofta till också, men den kom inte med på bilden=/

 

 

 

Festade hemma hos Lenny och Madicken som hade världens finaste soffa! Turkos, ååh jag måste ha en likadan! Skulle dragit ut men jag vet inte vad som hände, haha, jag var nog mer fjortisfull än jag märkte själv, vinglade hem i regnet nån gång inatt, när jag gick ut med Zion imorse så hade jag ont i knät. Kanske körde nån kung-fu dans som jag förträngt? Vet att vi prata om manligt mode i hallen iaf... jaja. Skulle fylla på min vattenflaska innan jag gick o la mig... bara det att jag glömde att sätta på locket så när jag skulle dricka ur den så fick jag allt vatten över mig! Kuuuul!

 

Stackars Gustav är på jobbet nu, började 6.45, en annan kan ju götta sig lite idag. Men jag ska vara liiite duktig och städa... liite. Man vill ju inte slita ut sig! Ska kolla lite campingar och b&b längs resvägen så vi vet hur vi ska lägga rutten smidigast! Sugen på att shoppa... ovanligt. Men icke!

 

Jaja pusselipuss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback