Men Jesus!

Vi sticker ju om typ 10 dagar! Aaah, det börjar bli på riktigt nu!

Har kollat över cykelväskorna lite, Gustav kör ju på egendesignade gula och svarta omsydda kanotsäckar, värsta Project Runway på honom alltså! Själv har jag ett projekt inför veckan och det är att sy ett galonöverdrag av ett par gamla regnbyxor i neonrosa, skittufft! Ska köpa lite reflexband att sy in också, man vill ju synas ordentligt när det stormar i Rumänien!

Känns som det är massvis kvar att göra! Måste laga min punka först och främst iaf... men sen är det inköp av nya stänkskärmar, montering av pakethållare, kolla över vad man ska ha för kläder med sig, provpacka... blablabla.. hittade en jättesöt liten olivoljeflaska med typ 50ml i från Zeta när vi handlade igår, perfekt till semestern!

Åh jag vill bara komma iväg! Cykla uppåt 200mil, kan ni förstå? Jag fattar det inte själv faktiskt. Visst vi körde 110 förra sommaren men alltså 200, det är ju sinnessjukt! Kommer ju bli riktigt rippad! Hoppashoppashoppas bara att vädergudarna är med oss!

Har fem dagar kvar som bankchef, sen är jag Evelina the roadkiller i fem veckor! Yippekayey motherfuckers!

Jag måste verkligen träna nu i veckan... och börja ladda lite carbs, det tar emot men måste ju! Har ju redan börjat med lite tårta haha:D

Efter semstern är det hårdträning som ligger på schemat, förhoppningsvis kan jag ha mina klätterskor då igen och kan klättra lite över vinterhalvåret, sen drar vi ju troligtvis till Thailand i vår och då vill jag ha fått upp tekniken och styrkan igen så vi kan klättra som apor i deras underbara berg!

Nej ni nu måste jag äta något! Matilda kommer om nån timme med Zion, hon ska på kurs i Stockholm i veckan så vi får ha vårdnaden ett tag, wiie! Saknat honom jättemycket, Giza kommer bli skitsur haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback