Komigen Evelina komigen!

Skulle behöva en hejjarklack fan, är sjukt trött o hängig!

Varit ute i det underbart gråa vädret, ana min ironi där, och promenerat med Zion, han tyckte inte alls om det och ville gå hem igen. Ååh vad inspirerad man blir, vill bara komma iväg på semester nu! Slippa allt grått, men jag vet ju att vi lär ha det nere i Europa också, usch. Jaja. Nån gnutta sol ska man väl kunna få på sin semester?


Måste ta mig en rejäl kopp kaffe nu! bara 4½ timme kvar tills jag får gå hem från jobbet igen, skönt at man kan gå hem på lunchen iaf. ... Men mest av allt skulle jag vilja ligga på soffan med en sjukt stor godisskål och titta på film. Kanske somna till en stund med en godisbit hängandes i mungipan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback