Enjoy the holiday!

I sure am!

Tog ut lite komptid igår och gick hem från jobbet redan 13.30, hur jävla underbart är inte det? Gick ut en sväng i solen med Gustav och Zion, sen satte vi oss på Waynes Coffee och käkade lunch! Mumma med grillad foccacia fylld med massa underbar mosarella! Lyx! Sjävklart blev det en islatte på det också! Shoppade lite sen också, var ju tvungen att ha några bra skor till semestern som inte tar för stor plats eller väger för mycket, Voilá, blev ju Lacosten som jag visa förut:D Tyg skor är ju king, sen är de här från deras sportdel så sulan är lite uppbyggd och inte halt platt som ett par skopunkten-tygskor. Bra skit!

Väl hemma igen blev det systuga, jag fixade och trixade med mitt regnskydd och Gustav med sina väskor, tog en sväng med Zion igen, gjorde hamburgare med massa parmesan och annat mums. Sen var det ara att dra på lite snygga kläder och dra till Världens och möta upp Gustavs jobbarkompisar (okej inte bara kompisar men typ 20 pers från hans jobb) på after-work.
Seriöst det var en kille där som jag hade lust att slå på käften, han var ful, dryg och allmänt osympatisk, vi pratade om sälj och han förklarade ju att han typ var messias, hur som helst slutade konversationen i:

-Ja men nu är det så att jag inte är telefonförsäljare, jag har ett riktigt jobb.
*snap!*

Gaah blir irriterad när jag tänker på det, han trodde väl att jag också jobbade på samma bygge som resten av dem som var där och att jag var nån rookie som inte kunde nåt. Jävla fjant som sitter och fulsäljer en skitprodukt och tror att han är värsta highrollern. Haha! Berättade det för Gustav och han ba: Ja men den killen är fan konstig, ingen gillar honom. Oh snap på den asså!

Jaja, nu har jag mumsat i mig en lyxig frukosttallrik med ägg, parmesan(jag är fan beroende), grönsaker och Lidl Finn Crisp, mumselimums. Ska väl ta och klä på mig lite och gå ut med Zion sen försöka få tag i Meria! Måste upp till Haga Cykel idag också, massa måsten nu. Värsta är ju måstet att bestämma vilka kläder jag ska ha med mig, 5 veckor semester, 1 klänning! Gaah, sen måste det ju vara nån som inte tar så mycket plats, som är lätt att tvätta och inte gör nåt om det är skrynklig. Jo men tjena jag har en sån och den hade jag ju förra året! Vill ju se lite annorlunda ut på årets semesterbilder fan! Jaja vi får la se, har nog lite mer packutrymme iår så kanske får plats med något mer.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback