Vufflebunny

Gick en sväng på stan igår med Carro, hittade inte nämnvärt mycket intressant. Ska ju ändå hålla lite i slantarna nu hade jag tänkt. Tog en sväng ner på Myrorna och hittade massa fräsiga saker som vi inte köpte!

Eftersom solen bestämde sig för att titta fram lagom tills vi kom hem så bestämde vi oss för att ta en våffelfika! Mums! Tofu-glass, grädde och blåbärssylt, herrejesus! Ja våfflorna gick ner dom med!

 

Snackade lite skit och jäste lite, sen blev det tacos, vi åt fan konstant kändes det som. Har ju inte träffats på länge så var ju tvugna att prata av oss lite. Hon och Johan flyttar ju både hemifrån och ihop nu första maj så det händer mycket, jag förvarna henne lite om hur jävla emotionell bergodalbana man åker första dagarna. Men hon såg väldigt mycket fram emot att komma hemifrån iaf, haha:D Rätt skönt att ha sitt eget bo faktiskt, komma o gå som man vill och inte behöva ta hänsyn till nån.

 

Nu ska jag springa iväg till solariet och sen blir det en sväng runt åbackarna. Tror jag ska springa lite faktiskt! Få upp pulsen lite! Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback