Veckan har vänt!

Jobbar bara idag och imorn, lär väl inte ha larvigt mycket att göra direkt. Prata med chefen igår, hon tyckte att vi skulle ta ett krismöte på Waynes Coffee, haha, det är våran grej! Bästa kaffet jag svär!

Seriöst jag får ju kramp i käken här! Köpte ett bröd som finns på ICA bland "finbröden" som heter Vale, på surdegsbröd med russin, valnötter och linfrön i, ja det köpte jag i förrgår och nu skulle jag äta den sista som vid det här lagret är som gummi. Men fy fan vad gott det är! Bara spola i sig lite kaffe så det mjukas upp!

Usch vad deppig man blir direkt när regnet kommer, Zion var inte alls intresserad av att ut o gå förut, inte jag häller för den delen, blev en 20-min runda iaf så jag fick rört lite på fläsket. Åååh, det måste vara fint väder i helgen!!! Gaah. Enligt vår
app på skrivbordet, som för övrigt är skittuff, så ska det regna till på söndag. Vad är det för bullshit? Jaja, jag får väl bjuda över lite flickor på fredag för lite vinande. Gustav hade bowling med jobbet som han skulle på om vi inte kom iväg så jaja det får väl bli vad det blir. Men jag behöver seriöst träna! Gaah!

Nej lite mer kaffe va.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback