Varannandag diet - dag 18

Hemma på lunchen nu, varit ute en snabb kissrunda med Zion, Gustav kommer om 2 timmar så stackarn slipper vara själv så länge.

Blev 2 quornfilerer med 5cm skuash och lite lök, allt upphackat och stekt i teflonpanna, tror jag hamna på ca 100kcal. Till det en kaffe på typ 15kcal.

Frukost var kaffe och två finncrisp med minikeso som landade på typ 140kcal skulle jag tro. Mumma.

Känns bra idag, man blev minst sagt peppad av vågen, jag har nog inte vägt så här lite sen mellanstadiet. Ja jag var fet när jag var liten - därav min viktbesatthet!:D

Ikväll blir det rejält träningspass i form av att storstäda lägenheten! Haha, göra lite fint iaf... Vickan och Eric kanske kommer imorn bitti på lite brunchaktigheter, om solen inte sviker, vi skulle vårinviga balkongen, men vafan det känns sådär... annars får vi väl duka upp i soffan och ha det mys... oavsett så ska jag ha lyxfrukost imorn, croissanter, våfflor och apelsinjuice! Det är ett måste! Man måste passa på att lyxa till det när man kan, det går ju inte mitt i veckan direkt. Hur mysigt som helst att ligga i soffan och äta smarrig frukost och se på tv-serier i mjukiskläder. Haha vi låter som värsta fettona men det är typ tradition här, fast nu var det ett tag sen sist...

Jaja, nu ska jag hälla i mig det sista kaffet och dra till jobbet och ha möte med chefen! Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback