Valborg!

Jahani, idag är det valborg, vi stänger tidigt och det står en vinare i kylen. Bra skit!

Det är på dagen ett år sedan jag sist åt kött, jag hade inte ätit sen typ januari men fick ett dumt infall att äta kött när vi var hos Teresia och Sandor och skulle grilla. Mumsa som bara den, sen låg jag magsjuk i tre dagar efteråt. Blä! ALdrig mer kött sa jag. Men när vi var i Stockholm med Maria och Martin så fanns det kycklingspett i jordnötssås i buffén vi åt. Ska bara smaka liiiite... Fy FAN! Det var så jävla vidrigt, åt första tuggan och sen spotta jag ut resen, jo tjena blev helt superillamående så väl på Gröna Lund var jag grön i nyllet innan vi ens satt oss i karusellerna.  Så nej ingen mer kyckling för min del heller!

Usch jag mår verkligen illa över tanken att stoppa det i munnen nu, något dött djur liksom, öööuuuhh. Så jävla ofräscht.

Happhapp, vet inte vad man ska hitta på ikväll. Känns ju som man vill göra något mysigt! Aja vi får se, måste sminka mig nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback