Urk

Gick ut en halvtimme nu med Zion, fråga Frida om hon skulle med, hon var för bakis, ringde Rickard, han var redan i Vrinnevi med en kompis+hund, ringde Maya, inget svar, ringde Meria, hon var hos sin mamma. Ingen ville leka med mig! Men Meria lova att vi skulle gå ut en sväng när hon kom hem iaf:D

Ja det var inte det jag skulle säga utan fan vad min magsäck har krympt! Till frukost åt jag 4 finncrisp, 1 ägg och ½avodado men det kändes som jag hällt i mig 4 portioner gröt, blev helt äckligt mätt. Hos mormor åt jag en liten bit cheesecake, 1½cm av en dammsugare och en pyttebit av en bulle, svalde ner med 2 småkoppar kaffe och bam blev äckligt mätt igen. Var lite småhungrig nu innan vi gick ut så jag åt en liten knäcke, 2 finncrisp och 2 knäckehjärtan med lite cheddar, helt tjockt i magen! Tänkte att jag skulle laga mat nu innan vi sticker ut på promenad sen men jag pallar inte, bara tanken på mat gör mig illamående. Blir lite grönt te till ett avsnitt Ugly Betty istället! Får laga mat närmre när Gustav kommer hem så får jag se hur mycket jag kan äta då.


Det är ju på ett sätt bra om man inte orkar äta så mycket för då får man ju i sig färre kalorier, men jag är rädd att jag ska äta för lite på mina uppdagar. Då kanske det blir helt fel, jaja får rädda mig med lite cheesedoodles ikväll om inte annat!

Nu blir det te!


Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Zarah

Jag saknar dig jätte mycket! <3

Du är bäst!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback