Tisdag: vilken dag sa du?

Känner mig helt förvirrad över dagarna här. Men engligt mitt schema är det tisdag! Hoppas att det stämmer...

Har varit jävligt skönt att vara ledig nu några dar, även om jag var helt slut o grinig igår, tur att jag var det hemma och ingte på jobbet iaf! Idag är det nya tag. Laddar med knäcke och cheddar, ägg och kaffe. Höll på att gå under igår för jag va så hungrig, fatta inte läget. Sen satte sig gustav med mackor o ost i soffan så då kunde jag inte stoppa migsjälv, mumsa i mig några skivor cheddar och lite creme bonjour gräslök. Fy fan vad dåligt samvete jag fick sen.

Men idag är det ätdag, måste planera något gott till kvällen. Allt jag blir sugen på när jag får äta är knäcke och ost. Helt jävla hopplöst. Har en mumsig matlåda av färssås i kylen iaf. Får fundera lite på vad jag vill ha till kvällsmat. Men knäcke och ost vore gott....

Shit vad törstig jag blev.

Jahaja, arbetsdag nu igen. Kör 2 dar nu, ledig en, jobbar fredag sen åker vi upp till Stockholm på kvällen, på lördag morgon har vi konference och på kvällen middag o grejjer. Ska bli kul! Förra konferencen var en helhelg i Västerås med hur mycket information som helst så man blev dum i huvet och sen på kvällen var det fest så man glömde allt ändå haha. Men nu ska det tydligen vara lite annorluna upplägg och mer koncentrerat. Tur att jag har ätdag på lördag! Fredag blir ju värre om brudarna tänkte att vi skulle ut o äta på kvällen. Jag vill ju inte gärna sitta själv på hotellrummet men man vill ju inte gå på restaurang och inte äta:/ Eller gå dit och utsättas för massa frestelser... får se vad de tänkt sig. Jag kan ju ta med en gurka att mumsa på, eller om jag saknar Gustav...

Shalala, dags att kleta på ansiktet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback