Påskdagen

Underbart väder!

Varit ute och gått med Zion i en timme, längs strömmen och södra promenaden, han var hur duktig soom helst och bråka inte med nån annan hund, nästan. Det var en hund som var jätteosäker och ägaren såg typ helt skärrad ut när vi möttes så då var ju Zion tvungen att visa att han var dominant. Gaah. Men annars gick det bra! Härligt att kunna vara ute o gå utan att behöva joba med att undvika andra hundar hela tiden.

Ska iväg till mormor strax på fika, vädret fick mig att bli sugen på att ta cykeln upp, men sen kom jag på allt jag ska bära med mig, så det blev nerröstat, syrran hämtar mig istället. Imorn ska jag nog ut och cykla en sväng för skojsskull. Kanske dra till Ågelsjön o tillbaka, en sisodär 3 mil, underbart. Behöver få upp flåset och röra ordentligt på kroppen. Skönt att cykla själv ibland faktiskt!

Ikväll blir det nog en riktig långis med Zion, ska se om jag får med mig nån också!

Jani, ska ta och packa ihop allt jag ska ha med mig till mormor, det är tårta, paket till barnen, några jävla förvaringsboxar jag köpte ut från ikea åt syrran och så trimmer och sax så att ungarna blir friserade! Ni kanske förstår varför jag inte tar cykeln:D

Choppchopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback