Never drink and drive

En gång i min ungdom gjorde jag något så urbota dumt på fyllan och villan. Jag satte mig, utan att ens tänka på det, i en bil med en rejält berusad chaufför. Jag visste knappt vem han var, han ropade på mig efter Otten och frågade om jag behövde skjuss hem. Aafan, jag kände igen honom och han visste ju vad jag hette så jag satt mig i bilen. Efter bara några kvarter slår det mig att fan det var ju grabben som bjudit på helrör och skumpa hela kvällen. Bilen vinglade fram och tillbaka på motorvägen och han körde helt hysteriskt fort. Jag kissa nästan ner mig så rädd var jag. Aldrig någonsin att jag gör om något så dumt, eller sätter mig själv full bakom ratten.


MEN, hur som haver, läste en
rolig artikel idag om en gubbe som skulle över till en granne på några öl... redan onykter när han satte sig i bilen, dvs. sina barns barbiebil - med topphastighet på 6km/h. Blev stoppad av polisen och fick körkortet indraget i 3 år! Haha, ja man ska fan inte sätta sig bakom ratten på något fordon om man druckit!
Det bästa var ju att han försökt köra ifrån polisen också! Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback