Men vafaan.

Råkade hälla müslin i kaffet istället för youghurten. Wtf på den liksom.

Hade en väldigt dålig dag igår, mådde verkligen skit på jobbet och ville lägga mig ner o gråta. Så det blev en fail på dieten där. Åt några godisbitar till eftermiddagsfikat och sen blev det tacos när jag kom hem. Men det viktiga är att jag inte ger upp. Jag har ju trots allt mens och då har man lite veto-rätt. Idag är det ätdag men jag mår illa som ett djur så kanske håller igen lite ändå.

Usch måste gå till jobbet om en kvart och jag sitter fortfarande i handuk och osminkad. Nu blir det till att skynda sig, jag vill inte! Jag vill ligga under täcket och klappa mig på magen och tycka synd om mig själv!

Men icke, jag har bankkunder att charma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback