Lunchtime!

Fan var bra sugen på att gå o luncha på stan men kände att jag var tvungen att gå hem och umgås med vår lille hund! Inge kul o va ensam ju, Anton skulle iof dyka upp sen och ta hand om honom, skönt det så slipper jag stressa. Orka inte laga nån mat så det blev 2 kokta ägg, lite dinkel-fras med mjölk och två sjufrönknäcke med ost. Jag veeet! Skittråkigt på min ätdag, får laga något mumsigt ikväll... eller kanske gå via spicy hot och köpa kvällsmat?:D Ska promenera med Frida ikväll så vi kan ju råka gå förbi där... man vet ju aldrig... eller via en pizzeria kan hända.

Har iiinget att göra på jobbet, jo lite kunder här o var. Den här dagen kommer vara aplång! Ska gå via H&M på hemvägen o se om de har några vattenflaskor kvar, sålde ut dem för 10kr och mina från förra cykelsemestern är superäckliga så behöver lite nya. Dessutom var de lila! Det är ju supertjusigt! Inte lika tjusigt som rosa... but still!

Kanske skulle köpa lite våffelmix också, fan jag och Gustav har blivit våffelomaner! Mumma! Nej usch, skärpning här va! Bara för att det är ätdag behöver jag ju inte fläska ut som en amerikan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback