Köttlustar

Bra sugen på kött alltså! Fan jag får cravings ibland, inte på kött så - men på kebab! Fy fan vad jag saknar kebab! Med flottig sås och massa pomme ifrån Gu'va Gott!

Blir hamburgare från Hälsans Kök ikväll, de är så köttlika i konstistensen som man kan komma. Underbart goda! Vet ju att jag har en gloriefierad bild av kött, för jag minns ju bara hur bra det smakade när man var fyllehungrig o sådär. Om jag skulle äta det nu skulle det bara smaka skit, höll på att kräkas sista gången jag åt. Men ändå kan jag inte sluta fantisera om att smygäta en kebabtallrik! ICKE! Jag är en fin människa som klarar mig utan kött. Och som tack för det har jag köpt en påse godis till efterrätt! Så det så! Ibland är det bra att vara vegetarian!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback