Jajaja...

Jag vet att min blogg är hur tråkig som helst och att allt jag skriver om är min diet och min motion, men det är för min egen skull, jag blir peppad av att skriva av mig. Och förhoppningsvis kanske jag peppar nån annan!

MEN!


Jag är så nöjd nu, har gått ca 1½mil idag! Känns bra i hela kroppen när blodet pumpar och lungorna är fyllda med frisk luft! Woho!

Nu känns det verkligen som jag kommit igång igen, senaste halvåret har jag velat gå ner, försökt med allt möjligt men inte riktigt orkat hela vägen fram, satt upp mål som jag skitit i och mått pissigt. Nu ska jag fan köra den här dieten i 2 veckor, oavsett om jag ställer mig på vågen imorn och den jäveln säger att jag gått upp! Nu har jag sagt 2 veckor och då fan ska jag stå ut i två veckor, har klarat 3 av 7 svältdar. Har det gått bra efter 2 veckor kör jag 2 till! Det är bara att kämpa, jag får ju faktiskt äta varannan dag. Det är bara påminna sig om det, okej jag svälter idag men imorn får jag äta igen! En dag i taget.
Jag rör på mig massor nu, jag har rört mig mer den här veckan än jag gjort senaste månaden känns det som! Om jag ska palla vätternrundan så är det ju bara att tuta o köra. Desto mer jag ligger i nu, desto lättare kommer det bli.
Jag är verkligen pepp! Jag känner i hela mig att jag ska klara det här! Varje kilo som försvinner är ett kilo mindre att släpa fram på cykeln. Dessutom har jag massa underbara vänner som jag kan motionera med, för att inte tala om lilla Zion, det gör allt så mycket lättare.

Nu ska jag laga tacos med massa grönsaker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback