Invigning

En av mina vänninor har övertalat mig att komma med till Hageby Centrums nyinvigning som Östergötlands största köpcenter. Sen efter jag gått med på det sitter hon o gnäller: fan jag kommer inte orka det lär vara massa utlänningar som har 18 barnvagnar och 32 ungar var som är överallt... jag orkar inte!
Nummer ett: hallå du är utlänning själv.
Nummer två: vässa armbågarna för fan!

Det ska tydligen vara massa erbjudanden och sånt, man är ju inte sen med att missa ett fynd hallå!
Nåt som är konstigt är ju att de väljer att ha premiären dagen innan löning! Inte för att det spelar mig nån roll, jag har massa pengar på banken! Men typ alla andra är ju fattiga dan innan löning, jävla oekonomiska jävlar. Mohaha!

Jaja, ska bli kul o se hur det går. Fan måste ta på mig något fräsigt, så man sticker ut på invigningsfesten, det kanske är massa kändisar där! Eeeh... nej fan vad pinsamt det här känns. Man kanske skulle vara cool och skippa skiten?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback