Invägning!

Trumvirvel: 65.1!

Först stod vågen på 64.8 i en sekund men sen ticka den över till 65.1 istället. Fan taskigt alltså! Men det känns bra!
Idag är det svältddag, jävla väder bara, hade det varit bättre kunde jag ju uppehålla amig med att vara ute och gå i solen, men fan nu känns det inte lika lockande. Cykla 3 mil känns också helt bortblåst. Jävla snö!

Skippar solariet också, känns ovärt... eller fan det bränner ju lite tid och kanske lite tankar på att äta. Jobbigt läge fan. Är så trött nu att allt som har med att klä på sig och gå utanför dörrn känns väääldigt avlägset, somna på soffan inatt och har sovit lite dåligt. Men jag måste ju ändå gå ut med Zion så det är väl bara att rycka upp sig.

Måste gå till stan och köpa wax sen också, fan mina armhålor ser ut som värsta grottmänniskans!

Happhapp, får väl gå o sola då. Sen ska jag lyxa till det med 2 koppar kaffe!

Kommentarer
Postat av: Ball-x

Sluta att gå ner i vikt nu, annars måste ja komma hem å tja...(slå dig vågar ja nog inte, för du är nog troligtvis fortfarande starkare än mig) men tvångs mata dig eller nått! Du börjar bli fööööör smal nu sweet thing!<3

2010-04-07 @ 01:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback