How to burn kcal - the Evelina way

Hoppas, hoppas, hooooppas! Hoppas att det är bra väder i helgen, då ska vi ta och cykla hem till Gustavs mamma! 15mil t&r. Asschysst! Måste få några mil i sadeln på min nya cykel, annars kommer jag att dö på tjejvättern. Det kommer jag säkert ändå med tanke på hur otränad jag är, but still!

Måste bli lite hårdare mot mig själv och köra lite med bål, magen jobbar ju massvis när man cyklar så underlättar ju om man har en bra styrka där annars blir man ju jättetrött... pilatesbollen ikväll då! Skulle behöva sticka och klättra också, måste se om jag kan ha klätterskorna=/ Jaja en sak i taget! Kondition + magmuskler är prio just nu!

Dags att återvända till jobbet, c'ya bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback