Great för fan

Happ happ, då är man hemma igen. Kom runt lunchtid, har röjt på balkongen och dammsugat och haft mig. Tog en sväng upp på stan och inhandlade lite nya pelagoner till balkongen. Tumme upp på den alltså!
Har världens jävla magvärk. Usch började inatt när jag stod och åma mig på nån scen i Stockholm. Det var verkligen tumme upp på den alltså! Åmandet alltså, inte magvärken.
Skulle behöva sova en stund. Jag är fan skittrött! Men måste gå ut med Zion, tänkte gå en långis till åbackarna men jag pallar inte. Min mage värker och mina tår är krossade efter nattens bravader. Får bli en sväng i närområdet.

Har mumsat i min några cantuccini för o trösta mig med. Funkade lite iaf. Ikväll blir det skaldjursplatå, det tröstar säkert lite också. Pilgrimsmusslor, räkor, kräftor och lax. Okej lax är fisk men vafan det kommer från havet iaf!

Nej måste ta mig i kragen och gå ut o röra på mig. Fy fan annars kommer jag bara gå upp det jag slitit för att gå ner! Fan jag vågar inte väga mig förns typ torsdag! Det blev ätdag idag igen... ja men vafan om jobbet bjuder på ett rum på Sheraton med inkluderad frukost så får man fan ta o mumsa så mycket man kan av gottigheterna. Speciellt när man festat hela natten! Fatta att dom hade en chokladfontän! Jo det blir nog invägning på torsdag... annars lär jag nog gått upp. Inte ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback