Fy fan.

Var och hämtade min nya cykel idag, känns inte bra. Haha. Sadeln var typ 20cm för låg och framskjuten så det heter duga. Kändes som jag satt på en minicykel a la clown! Skitläskigt med de nya bromsarna, tjöt om bromsskivan när jag bromsa för hårt, det är tydligen så när de är sprillans. Sen är jag ju van att cykla med dämpad framgaffel, den här är stum, fan när jag åkte över kullersten kändes det som jag hade tredje gradens parkinsons=/

Ska ställa in den imorn och fixa lite. Är nog mest vanesak, kan lova att det kändes att den bara väger 12kg, inget motstånd alls! Men jag vill inte släppa min gamla! Åååh ångest, jag är hopplös! jag ääälskar min cykel. Känns som jag köpt en ny praktikant som jag byter ut min gamla rutinerade med. Jätteläskigt, blir nästan lite gråtfärdig. När jag cykla hem från Haga Cykel börja jag nästan gråta, mest för att jag skämdes för att det kändes som jag cykla på värsta töntcykeln, men för att jag vill inte byta ut min gamla, jag vill verkligen inte. Men jag vet ju att det är en bättre cykel jag får! Gaah. Jag får ha båda och turas om lite:D

Sovdags nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback