Evelina the snåljåp

Ibland är jag så dumsnål. Ibland är jag bara som jag är.

Jaja, var på Lindex idag, de hade massa rea. Hittade 2 par jeans för 99kr st. Står i provhytten med det ena paret "mjaa de sitter ju bra o så... men de kommer säkert vara för stora snart". Provar det andra paret som jag får åla med i en halvtimme för att få på mig "mjaaa de är ju lite små... kommer ju aldrig komma i så små byxor!"

Vafan EVELINA! Det är jeans med ord.pris på 499/st. Ja du ska bli smal men du måste ha ett par nu, och du måste ju ha ett par som sitter som ett smäck när du blir smal! Måste ju ändå ha ett par nya jeans, nu fick jag ju två par skamligt billigt. Så jag tog mig faktiskt i kragen och köpte dem! Jag har ju lagt betydligt mer pengar på betydligt dummare saker förr!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback