Evelina the partyplanner

Seriöst jag borde dra till Usa och bli proffesionel partyplanner, känns som Sverige har för liten marknad för sånt. Jag har så mycket sjuka idéer på roliga temafester man kan ha och hur de skulle utföras. Tyvärr är det ju så att det går ju en del pengar att förverkliga mina idéer så jag får ha dem i skallen tills jag blir ekonomiskt oberoende och har fest i min gigantiska herrgård med tillhörande festlokal!

Fan det kanske vore nåt. Man skulle blir typ partyplanner, köpa ett stort hus och bygga en permanent festlokal på tomten, som ska ligga mysigt vid nån sjö eller så så har man typ bröllop och sånt där! Man ser till att det finns en stor parkering och ett gästhus med minst 20 sovplatser, ett gemensamt duschrum och några toaletter. I anslutning till festlokalen ska ett medelstort industikök finnas tillgängligt som antingen cateringfirman eller gästen själv kan använda om man inte vill att Evelina ska laga maten! Tänk vad mysigt! Så bygger man ut ett soldäck där det kan bli dans framåt kvällen. Seriöst jag kom på det här nu i huvudet. Jag måste skaffa investerare. det här kommer att bli succé!

Det jag tänkte skriva från början är att jag är värsta sugen på att ha ett pre-summer party. Alla är sommarklädda och flip-flopsen är obligatoriska, så har man massa frukt och kokosnötter, en pool med is att ha drickan i och liet palmer och paraplyer - till drinkarna alltså! Enkelt, men så mycket mer får man ju inte plats med i vår lägenhet:) Det vore nåt hörreni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback