Dag fyra

Igår gick över förväntan!

2 glas kaffe typ 50kcal
1 soppa 50kcal
lite keso 65kcal

Slickade mig om fingrarna när jag bakade, hoppsan! Kanske 50kcal där. Massa socker och choklad så det var säkert mer men det kändes inte!

Var inte alls hungrig häller. Hittade gamla piller jag köpte från topformula för nåt år sen, man ska äta dem med vatten så är de fyllda med nå fibrer som sväller i magen. Då när jag köpte dem tyckte jag att de var värdelösa, men känns ju som de funka igår för jag var inte superhungrig.

Tog en kvällspromenad i rask takt med Zion också, var jätteskönt att vara ute o gå men hade massa bakande på schemat så kände mig lite stressad:/

Nu inleder jag dagen med knäcke med ost, kaffe och ett litet glas med dinkelfras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback