Dag 22

Okej, samla krafterna igen!

Har börjat dagen med en 40-min promenad med Zion, plockat lite disk o sådär! Nu är det frukostdags och jag har tagit 2 sjufrön-knäcke med minikeso (ovanligt) och ett glas kaffe med lite mjölk. Ska försöka hälla i mig ytterligare ett glas sen men vi får se hur det går med den saken. Var duktig och fixade lunch också, blev två quornfiléer stekta i ½msk olivolja. Tar nog en timmes lunch så jag kan gå en kvart med Zion också. Stänger ikväll så ska ringa Frida när jag kommer hem och så ska vi nog gå ut och gå runt åbackarna, får kolla om Carro vill hänga med också, hon skrev på fb att hon ville gå ut och gå efter jobbet men tyckte att 20 lät så sent. Vafan mörkrädd eller? Oouuuh!

Känns lite som jag g ått upp i vikt faktiskt, känner mig typ uppsvullen över magen o sådär. Väger mig på torsdag om jag vågar, fan om jag gått upp igen. Siktar på så nära 64.0 som möjligt. Igår gjorde jag så jävla god kvällsmat så jag mumsa ju i mig för ett halvt kompani, kan ju ha något med svullnadskänslan att göra:D

Kollade på vädret igår, såg ju inte allt för lovande ut inför helgen, men det kan ju ändra på sig, hoppashoppas! Jag måste ut och cykla fan! Men det är inte kul i regn och kyla:/

Jani, då var det bara att dra på lite smink och bege sig mot jobbet igen då!

Pussinuss!


Mmmm.... croäsäääänt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback