Dag 17

Igår gick jättebra!

Blev soppa 50 kcal och finncrisp med minikeso 100 kcal till lunch.

Till kvällsmat slängde jag ihop en gryta i en teflonpanna så jag kunde steka utan fett, hade i broccoli, squash, lök, champignoner, lite quorn och sen krossade tomater och vatten. Fick väl i mig kanske 150 kcal. Svårt att veta precis när man inte väger o så, men vi kan säga att jag fick i mig typ 500kcal totalt igår. Det slank ju faktiskt ner en cashewnöt...

Idag blev det kaffe, två knäcke med ost och två ägg till frukost. Efter jobbet blir det promenad upp till Haga Cykel för o hämta min nya tuffing! Känns lite vemodigt faktiskt... är så fäst vid min jag har. Men jag får ju faktiskt en bättre cykel... det känns som jag slänger ut mitt barn typ! Hoppas att jag kan hitta ett bra nytt hem åt honom!

Ojoj nu är klockan mycket, dra på lite smink och skutta till jobbet igen dårå...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback