Dag 16

Okej nu är jag pepp igen!

Har haft mer eller mindre ätdagar 4 dar i rad nu så nu är det dags att ta sig i kragen. Skiter i att väga mig nu, har mens och ätit massvis, kan inte vara kul resultat på vågen då.

Började dagen med att slänga in några maskiner tvätt, drog ut med Zion i 40minuter. Ingen direkt powerwalk men man rör ju på sig iaf!

Till frukost blev det en stor kaffe med lite mjölk, typ 20kcal, 2 finncrisp medminikeso, typ 100kcal.

Ska ta mig i kragen o köra en långpromenad längs åbackarna ikväll, måste hitta mina ankelvikter så jag får lite extra motstånd.

Usch lite trött, glömde ju att vi hade tvättid kl 7 imorse så jag satt uppe och drack cola och tittade på tv sent igår, måste få mer sömn. Natten till igår blev jag ju sexuellt ofredad av en sovande Gustav så då fick man ju inte heller sova ordentligt! Livet är hårt fan.

Nu blir det lite sminkning sen måste jag ner i tvättstugan igen... sen är det bara att dra o jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback